divendres, 17 d’abril del 2020

Bon dia!

L'ANIVERSARI DE LA MAMÀ


MENTRE EL SAM I LA NINA preparen el pastís, la Júlia està construint una caixeta per posar-hi el regal de la mamà. Amb els diners que el Sam i ella han estalviat, ha comprat una cartera de pell vermella molt elegant.

La mare és a la cuina i la Júlia li crida cada dos per tres: 
- Mamà, no vinguis! Estic amb el teu regal, i és una sorpresa!
- Que sííííí! No em mouré d'aquí, promès! -li constesta la mare.
La Júlia està decorant la sala quan sona el timbre: són el Sam amb la seva mamà, i també ha vingut la Nina. Han portat un pastís de poma deliciós. Quina sorpresa!
Arriba l'hora dels regals i la Júlia dóna a la seva mamà la cartera vermella.
- Bon aniversari, mamà! I que en facis MOLTÍSSIMS més!




                                                                LA CASA DELS RATOLINS
                                                                "Noves aventures del Sam i la Júlia"
                                                                Karina Schaapman
                                                                Blackie books

4 comentaris:

  1. M'ha agradat molt!!
    Però si el pastis fos de xocolata m'agradaria mes!!
    Jana 2nA.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt .🎂🥳
    A mi tambe m'agrada molt celebra
    el cumple de la mama

    ResponElimina
  3. Oooooooooh! aquest llibre no me l'havia llegit us enrecordeu el que vaig explicar quan també el van ficar em va agradar molt! aquest també m'ha agradat molt. Serà el llibre que demanare per Sant Jordi.
    CESC

    ResponElimina
  4. M'HA AGRADAT! A MI TAMBÉ M'AGRADA CELEBRAR ANIVERSARIS.
    BIEL E

    ResponElimina